tirsdag den 12. april 2011

Lad aldrig en chance for at græde gå til spilde

Man skulle tro at jeg lever efter det ordsprog. Derfor kan jeg fremvise sådan en fin liste over hvor og overfor hvem jeg har grædt:

1. IKEA Aarhus
2. Gucci butikken på strøget
3. Stort set alle mine chefter pånær 1
4. På et regnskabskursus på Aarhus Købmandsskole
5. Utallige biografer
6. Den snart 6-åriges vuggestue, ved flere lejligheder endda
7. Den snart 6-årigs børnehave, dog kun en enkelt gang (der er stadig 4 mdr at løbe på)
8. Derhjemme, hver evig fucking eneste gang samtalen falder på fremtiden og hvor vi skal bo
9. I hallen til gymnastikopvisning
10. Da jeg skrev indlægget herunder om Holger
11. Da jeg skrev det her indlæg

For fanden da også! Ville virkelig gerne være bedre til ikke at komme til at græde, men det er nogen gange som om at samtlige mine følelser er direkte forbundet til mine tårekanaler.

3 kommentarer:

  1. Det skulle også være sundt at vise følelser. Hellere varm og blød ,end kold og hård.

    SvarSlet
  2. Uh jeg ville også græde, hvis jeg skulle på regnskabskursus, men helst ikke af at savne sin by - det var ikke meningen. Måske kommer Århus til dig, måske er der kun plads til en by i sjælen? Jeg har ikke rigtig haft andre i hvert fald. Håber du snart finder din sjæleby her eller i København.

    SvarSlet
  3. Helt off-topic: du må læse denne artikel:

    http://www.information.dk/265350

    SvarSlet